اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت

رضایتمندی مشتری و کسب حداکثر سهم بازار از اهداف اصلی بهمن دیزل است



ارتباط فردا: حسین خضری، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با اشاره به کاهش ٣٠ درصدی تولید در صنعت خودروهای تجاری در سال ١٤٠٣ نسبت به سال ١٤٠٢ بیان کرد: متأسفانه محدویت‌های ارزی در سال گذشته موجب کاهش تولید خودروهای تجاری از ٣٧ هزار دستگاه در سال ١٤٠٢ به ٢٥ هزار دستگاه در سال ١٤٠٣ شد.

وی یادآور شد: به رغم کاهش ٣٠ درصدی تولید در حوزه تجاری، شرکت بهمن دیزل با حفظ تولیدات خود توانست سهم خود در بازار خودروهای تجاری را افزایش دهد و در حال حاضر بزرگترین خودروساز تجاری کشور به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه کامیونت ۳۹ درصد و در بخش مینی بوس سهم اصلی بازار متعلق به بهمن دیزل است، ادامه داد: امروز شرکت بهمن دیزل براساس نیاز و تقاضای بازار دارای محصولات متنوع بوده و تمام نیاز بازار خودروهای تجاری باری را پوشش می‌دهد.

خضری یادآور شد: همچنین بر اساس سیاست گروه بهمن از شش ماهه دوم امسال محصولات وانت کاپ را و پیکاپ G9 به سبد محصولات بهمن دیزل اضافه خواهد شد.

وی کاربری سازی را از شاخصه‌های کلیدی شرکت بهمن دیزل عنوان و بیان کرد: صنعتی سازی در حوزه کاربری را در دستور کار قرار دادیم و در این راستا و در بخش کیفیت، اقدام به افتتاح سالن جدید رنگ کوره کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل کاهش زمان تحویل را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان و بیان کرد: به منظور جلب رضایت مشتریان خود در صدد کاهش زمان تحویل محصولات به مشتریان هستیم.

خضری رضایتمندی مشتری و کسب حداکثر سهم بازار را از اهداف اصلی بهمن دیزل برشمرد و بیان کرد: علاوه بر قیمت گذاری رقابتی محصولات که از سیاست‌های اصلی گروه بهمن است، به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش در تلاش هستیم فاز اول بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش را در پاییز امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا